توئیت های من 🐥

هَــر چِــه هَـسْـت، اَزْ بَـرِکَــت خُـــداسْــت! ‌‌‌


3347

امروز رو اگر از صبحش که با یه گل رفتیم دوباره دیدن مامان، فاکتور بگیرم، کلا تنها بودم... ☹️

الانم که ساعت نزدیک 10شبه،هنوزم تنهام! این چجور روز زنی بود پس؟

غر نمیزنم چون امروزمون وقف حضرت زهرا بود و اقای خونه از صبح درگیر کارای مسجد و مراسماتشون بود منم مشکلی نداشتم... 

اما من دوباره کادو گرفتم😍

این کادوهای همسر (بجز روسری‌م) و

از طرف مامان خانوم، اونم چه کادویی، خدا میدونه من چقدر دنبال این '' تابه تارت گرد'' بودم که امروز دیدم مامان برام با  این سینی خوشگل هدیه خریده بود!

(مامان خانوم ما کلا عادت داره، هدیه ای که بهش میدیم برای هر مناسبتی، حتی دوبرابرشو برای خودمون کادو میگیره و برمیگردونه...)

قربون حضرت فاطمه بشم که امسال، منو خیلی خجالت زده کرد... 

منه گنهکار و چه به اینهمه محبت خانوم جان؟😭

الحمدلله