توئیت های من 🐥

هَــر چِــه هَـسْـت، اَزْ بَـرِکَــت خُـــداسْــت! ‌‌‌


3442

همه میدونن، من آدم عادی نیستم 😅

بخاطر همین وقتی محبوبه رفت مشهد(بعد از 20سال!!!) گفتم: 

یوقت توروخدا برای من زرشک و هل و نبات و زعفرون نیاری!!! 

خودت که میدونی من خودم منبع این چیزام، انقدرم دوست و رفیق و شاگرد و فامیل برام ازین چیزا آوردن موندم چیکارکنم! 

برای من هیچی سوغات نیار خواهر...😚 

البته که میدونستم گوش نمیده و بدون سوغات ویژه برای من، برنمیگرده !

تااینکه به سلامتی برگشت و دیدم یه بسته ميوه خشک عالی، کتاب منصور ضابطیان عزیز رو برام هدیه اورده...

و کیه که ندونه، برای من بهترین هدیه، کتابه! اونم این کتاب...

''استامبولی''🥰😍

البته که از طعم و رنگو تنوع میوه خشک هام نگم ...!😉

واقعا متفاوت ترین سوغاتی هایی بود که تاحالا برام آوردن

 

تکه هایی از کتاب:
اگر نگویم استانبول عجیب ترین شهری است که در زندگی دیده ام، دست کم می توانم ادعا کنم یکی از عجیب ترین شهرهایی است که به آن سفر کرده ام. شهری بینابین سنتی چندهزارساله و مدرنیسمی اغراق شده که گاهی در اروپای غربی هم نمی توان نمونه اش را دید. استانبول برآمده از چند هزار سال تاریخ است، تاریخی که در مقطعی طولانی یک شکوه جهانی را نمایندگی می کرد و امروزه می توان نشانه هایش را در کوچه پس کوچه های شهر دید.