توئیت های من 🐥

هَــر چِــه هَـسْـت، اَزْ بَـرِکَــت خُـــداسْــت! ‌‌‌


ایلیا

قندعسل مامان،😍
حالا منو تو نصف راه رو باهم طی کردیم و تا کمتر از 140روز دیگه تو توی بغلمی مامانم😍انشاالله...


صدای قلب قشنگت هرشب قبل از خواب بهم آرامش میده

و هرشب فقط با فکر توئه که خوابم میبره...


البته حواسم به شیطونی های تو، وقتی بابایی بغلم میکنه و دستشو میذاره روی شکمم هست
که انقدر ورجه وورجه میکنی تا حسابی دل ضعفه میگیرم...
خوب پدر و پسری امان از روزگار من درآوردید!😄


انقدر که بابایی شبا دلش برام میسوزه و کلی نصیحتت میکنه و میگه :
ایلیا، پسرم...
من همینجوری ام مامانتو عذاب میدم لاقل تو کمتر اذیتش کن😒
و بعد به خودم میام و میبینم توی همون حال خوابم برده و حالا صبح شده...

پ. ن
'' ایلیا '' اسم قشنگ توئه که حالا همه تورو به این اسم می‌شناسن...

این اسمی بود که قبل از حتی بارداری برات انتخاب کردیم و از نظر من و بابایی بی‌نظیر ترینه!
بابایی میگه، پسرمونو باید از حالا بااسم خودش صدا کنیم و من الان 5 ماهه، که بااین اسم باهات حرف میزنم...

حتی ثنا هرشب زنگ میزنه و میگه : اتاق ایلیا کلی اباب بازی داره منو راه میده توی اتاقش منداز(مهناز)؟ 😄

ایلیا، معناهای زیادی داره و یکی از یکی قشنگتره

اما برای من، بهترین معنا، اسم مقدس حضرت علی علیه السلام بود، و چه اسمی بهتر از این، برای معجزه ی خدا توی زندگیم؟ 


'' ایـلـیـا'' ی من
قلب مامان، دوستت دارم ❤️